14.07.2014

wyzwanie...

...postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu Uli przyznam się że już nie raz miałam podobny zamiar tylko jakoś zawsze znalazła się jakaś wymówka, a to za długo, a to nie mam czasu, a to nie za bardzo mi leży...a tak zwyczajnie po prostu chyba odwagi mi zabrakło...ostatnio jednak postanowiłam otworzyć się bardziej na świat i ludzi i zacznę tu w tym miejscu...w ten właśnie sposób:)

...tak więc zacznę od pierwszego tematu wyzwaniowego czyli przedstawię Wam historię nazwy mojego bloga :)
oj nie było łatwo wymyślić mi nazwę bloga...każdy pomysł choć na początku wydawał się dobry po chwili zdawał się beznadziejny, a każdy inny znaleziony w internecie u innych autorów wdawał się niebanalny i lepszy od mojego...do tej pory mam czasem wrażenie że mogłam nazwać swój blog inaczej...(no cóż ;P) w każdym bądź razie w swojej nazwie postanowiłam zawrzeć to czym się zajmuję i sposób pokazania tego w tym miejscu, no i nie mogło zabraknąć zdrobnienia mojego imienia...tak wiec wyszło art-e-monia czyli sztuka (szeeeeeeroko rozumiana) w sieci  stworzona przeze mnie- Monikę:) tak więc to wyszło i jak na razie pozostanie:)

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że odkryłam ten blog dzięki wyzwaniu, w którym również biorę udział ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń