15.07.2014

wzywanie c.d. ...


...dziś kolejny dzień wzywania Uli więc i ja się stawiam :) dzisiejsze pytanie brzmi:
dlaczego bloguję?
hmm...:) bloguję dlatego, że postanowiłam wyjść z cienia jakim jest miejsce, w którym się znajduję...małe miasteczko gdzie nic szczególnego się nie dzieje...nie chciałam nachalnie pokazywać tego co robię (np. tego co widzicie na zdjęciu) swoim znajomym, a pytana niechętnie odpowiadałam i pokazywałam swoje prace, a tu w sieci każdy kto chce ma do tego dostęp, jeśli mu się spodoba chętnie tu wróci jeśli nie trudno, a dla mnie jest to również praca nad sobą, która raz wychodzi mi lepiej raz gorzej, swoista motywacja do działania...:) no i odskocznia od codzienności (czasem niemiłej i brutalnej), skłamałabym gdybym napisała, że nie jest to też element sprawdzenia siebie i tego czy to co robię ma w ogóle sens... a jeżeli czasem pojawi się ktoś kto powie dobre słowo o tym co tu pokazuję, albo zapragnie mnie coś zrobionego przeze mnie dla siebie lub kogoś tym czymś obdarować to jest wspaniałe uczucie i cudowna "nagroda" ;P
...ciekawa jestem co Was motywuje do pisania swoich blogów, a także do spoglądania tu w to moje miejsce:)

1 komentarz:

  1. No właśnie, niewielka miejscowość, brak znajomych o podobnych zainteresowaniach, niechęć do bycia nachalnym ... internet idealnym rozwiązaniem, takie ogromne otwarte okno na świat ;)

    OdpowiedzUsuń