5.01.2015

100 postów !!!

... jakiś czas temu projektowałam zaproszenia ślubne, ze stworzonych wtedy propozycji zostały mi jeszcze trzy do pokazania... zaproszenia te zostały wykonane na bazie białego papieru, a ozdobione mieniącym się kremowo-złotawym kartonem, na którym dodatkowo umieściłam oryginalny drukowany wzór... wydają mi się dość proste ale i przez tą prostotę waśnie bardzo eleganckie...  
spójrzcie sami:







...dzisiejszy post jest bardzo wyjątkowy, bo jest to 100 zapis na moim blogu i z tej okazji mam dla Was małą niespodziankę... CANDY...czyli konkursik...i małe rozdawnictwo, bo dzisiaj do wygrania ten oto słodziutki mini albumik TĘCZOWY DESZCZ:




...kto chce wziąć udział niech zostawi swój ślad w postaci komentarza tu na blogu, lub na stronie artemonia na fb... macie czas do 12.01.2015r. do godz. 22:00 ! !! wszyscy autorzy komentarzy biorą udział w losowaniu, które odbędzie się 13.01.2014 o czym postaram się bezzwłocznie poinformować tutaj i na fb:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz