11.07.2013

...NOWOŚCI

... dzisiaj w końcu zapowiadane jakiś czas temu NOWOŚCI :) pokusiłam się o szycie na maszynie i stworzyłam termoforki ale nie takie zwykłe...bo suche na bazie naturalnych, ekologicznych pestek wiśni, które doskonale trzymają ciepło:) można je podgrzewać w piecu czy mikrofalówce, albo chłodzić w zamrażarce, w zależności od schorzenia które nam dokucza...dodatkowo można je stosować nawet u maluszków na kolki:)


... jak widać ich działanie na tyle mnie zaintrygowało, że postanowiłam stworzyć takie właśnie suche termoforki opakowane w autorskie pokrowce...pojawił się prezentowany już dawno temu wzór ptaszora, ale również i tęczowe słoneczko oraz deszczowa chmurka:)  zobaczcie sami:)


...gdyby ktoś był zainteresowany takim termoforkiem piszcie, albo szukajcie na allegro :P


...ptaszory jeden dekorowany różem i fioletem, drugi szarością, turkusem i zielenią







...i detal...




...słoneczka: jedno uśmiechnięte ze buzią w "ooo", drugie uśmiechniete podczas snu






...i chmurki obie uśmiechnięte, jedna z niebieskim i turkusowym deszczem, drugie w odcieniach szarości...





...a tak wyglądają pestki wiśni, które schowane są w białych woreczkach:)



2 komentarze:

  1. Ciekawe pomysły... :) Ja moją przygodę z szyciem dopiero rozpoczynam...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://thekindofworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję...to też są moje pierwsze kroki z szyciem...mam nadzieję, że pójdzie w dobrą stronę;P

    OdpowiedzUsuń