5.07.2013

...kartki okazyjne i ślubne

...prezentowane dzisiaj kartki przez swój styl mogą być podarowane zarówno na uroczystość ślubną, urodzinową czy dotyczącą jakiejkolwiek innej okoliczności, w której chcemy komuś złożyć życzenia, czy napisać kilka słów...

...tworząc je pokusiłam się o  połączenie różnych technik by uzyskać różnorodność form i struktur, które wydaje mi się pozytywnie wpływają na ogólny charakter kartki... chciałam uzyskać charakter romantyczny i mam  nadzieję że mi się udało:) mam też nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie:)

...a oto i one...

...inspirowana kartką innej skraperki kartuszka w kolorach ecru z kwiatuszkami w kolorze brudnego różu 





...kartuszka ecru ze złotym serduchem zdobionym perełkami i wstążeczkami




...i szaro-biało-beżowa kartuszka z targanymi i przeszywanymi wartwami papieru




...a jutro kolejne kartki...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz