25.03.2013

candy!

...dziś z okazji magicznego wejścia na stronę o nr 3322 małe CANDY czyli konkursik dla Was, w którym do wygrania eco notek - notes wykonany z papieru pakunkowego, tektury, zdobiony filcem i złapany spiralką...


...zasady są proste: wystarczy dodać komentarz tu na blogu  lub tu www.facebook.com/mj.artemonia (miło by mi było gdybyście też udostępnili ten wpis na swoim profilu)

....losowanie odbędzie się 1.04.2013 około godz. 20:00 ...tuż po nim pojawi się informacja do kogo zawędruje notesik...

...zapraszam do zabawy i życzę powodzenia




...a wracając do mojej radosnej twórczości...popełniłam ostatnio parę rzeczy...
...standardowo kartki urodzinowe (kartka z balonikiem została zainspirowana podobną, którą kiedyś dawno temu widziałam w sieci...niestety nie pamiętam gdzie...:/ )



...oraz coś co chodziło za mną od dobrego roku czasu a nie miałam weny by w końcu tego dokonać...malowana koszulka :)




...ornament to moje autorskie fiziu-miziu kwiatowe...już jakiś czas przewijające się w mojej twórczości... niestety koszulka nie była gładka, więc cały obraz trochę się marszczy...ale tak miało być:)


2 komentarze:

  1. mam nadzieję, droga Moniu, że to nie jest prima aprilisowy żart i losowanie 1 kwietnia to czysty przypadek:) chcę wziąć udział w tym losowaniu jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a Twoje autorskie fiziu-miziu kwiatowe, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń