4.01.2012

...zaproszenia....

urodzinowe i ślubne....w większości ślubne...niektóre jednak można zaadoptować do różnych okazji, więc prezentuję je razem...:)

...na początek typowo urodzinowe z okazji osiemnastki siostry...w całości był to jej projekt, ja tylko pomogłam wykończyć :D


 ...to z kolei zaproszenia na ślub, w rzeczywistości wyglądają dużo lepiej niż na zdjęciu...a może poprostu tak mi się zdaje bo zajmują szczególne miejsce w moim serduchu...:>


 ...kolejne to mała wariacja...może być ślubne (z takim założeniembyło wykonywane), ale może służyć jako zaproszenie na dowolną okazję...spodobała mi się minimalistyczna wizja zawiniątka...forma ta doskonale spisała się również jako kartka z podziękowaniami dla rodziców...:)



...a to troszkę odważniejsza wariacja zaproszeniowa...chyba dla bardziej indywidualnych par...:)




...z kolei ta propozycja zaproszenia jakoś szczególnie mi się podoba... dlatego? bo jest taka skromna, prosta ale nie banalna ;) delikatna i subtelna...





 ...i nieco podobne do wcześniejszego zaproszenia, tyle że z innym wariantem aplikacji wstążkowej i w odważniejszym kolorze ;P






...oczywiście każde z tych zaproszeń może być (na życzenie) bardziej zindywidualizowane :) warianty kolorystyczne są właściwie elementem poglądowym i każde z tych zaproszeń może zostać wykonane w innym zestawie barwnym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz